niedziela, 2 czerwca 2013

Raisa do Antiope

-Hmmm... A więc tak: moja jaskinia mieści się na Błękitnej Plaży, a zapoznałam się już na tyle z okolicą, że wiem o podwodnym tunelu. Możemy się do niej tamtędy dostać.
-Oczywiście - Antiope uśmiechnęła się po czym razem wypłynęłyśmy z jej mieszkania. Wynurzyłam się, wzięłam głęboki wdech i zanurkowałam.
Płynęłyśmy tak jakąś chwilę, w końcu wyszłyśmy na brzeg.
-To tutaj. - powiedziałam. Obie ruszyłyśmy w stronę Szmaragdowego Skarbu. Weszłyśmy do środka. W środku wysiało pełno stalaktytów, odbijało się też tam światło zieleni szmaragdów.
-Jak tu pięknie...
-Dzięki... A więc, jakie dokładnie masz moce?
-Niewidzialność, panowanie nad pogodą i kontrolowanie cudzego ciała i myśli... A ty, smoczyco ognia, jakie moce kontrolujesz?
-Również mogę stać się niewidzialna, mogę patrzeć przez różne obiekty, np. widzę co jest za tobą nie odchylając się, i panuję nad wszystkim co jest związane z magmą.
-Ciekawe...

<Antiope?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz