niedziela, 2 czerwca 2013

Raisa do Drake'a

Oglądałam uważnie gryfa.
-Kiedyś były w mojej krainie. Potem nagle odleciały, nie wiem dlaczego, może je coś wystraszyło. Dzięki. - lekko się uśmiechnęłam i zaczęłam jeść gryfa.
-Ale nie myśl, że nie potrafię polować. - po raz kolejny się uśmiechnęłam. - Z chęcią dołączą do twojego stada.
-Oczywiście. - powiedział Drake. - Przyjmiemy cię z otwartymi ramionami. Chodź, poznasz inne smoki. - rozłożył skrzydła i wzbił się w powietrze. Czekał aż zjem gryfa. Rozłożyłam skrzydła i wzbiłam się w powietrze zostawiając kości gryfa. Jednym ruchem skrzydła fala powietrza posunęła je do mojej jaskini.
-Potem coś z nimi zrobię... - uśmiechnęłam się lekko. - A więc prowadź. Samiec uśmiechnął się lekko, skręcił w prawo i leciał powoli czekając na mnie. Po drodze rozmawialiśmy ze sobą na tematy typu skąd pochodzimy, o naszej rodzinie itd.

<Drake?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz