niedziela, 19 maja 2013

Drake do Aury

Obudziłem się rano. Rozejrzałem się po grocie. Było dość wcześnie. Zastanawiałem się nad dzisiejszym treningiem ale myślałem również o Aurze. Podszedłem do półek. Leżało tam wiele różnych przedmiotów. "Musze to kiedyś poukładać.". Zacząłem grzebać w tych rzeczach robiąc troche większy bałagan. Wkońcu znalazłem to czego szukałem. Srebrną bransoletke obdarzoną mocą światła.

Wziąłem ją ze sobą. Poszukałem jeszcze eliksiru wzmacniającego na wszelki wypadek i również go zabrałem. Poleciałem coś zjeść a następnie udałem się na miejsce w którym mieliśmy ćwiczyć. Czekałem na samicę. W trakcie oczekiwania myślałem o ćwiczeniach. "Jak uda jej sie dzisiaj *zaświecić* to moge spróbować nauczyć ją magii mroku jeśli sama będzie chciała." - układałem plan - "A bransoletka, którą zabrałem wzmocni jej magię światła i ochroni przed mocami ciemności, gdyby coś poszło nie tak..."

<Aura?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz