wtorek, 21 maja 2013

Haku do Safiry

Sam również zacząłem się śmiać.
- Jesteś bardzo piękna. - powiedziałem patrząc w jej piękne oczy.
Uśmiechnęła się i spojrzała na mnie.
- Poczekaj chwilę zaraz tu wróce musze tylko po coś lecieć.
- Ok. - powiedziała.
Szybko wzleciałem w powietrze i udałem sie do mojej jaskini. Wylądowałem przy półeczce i zacząłem szukać ego po co przyleciałem. "Gdzie ja to wczoraj włożyłem??" . Wreszcie znalazłem to po co przyleciałem i jak najszybciej wróciłem do Safiry.
- Będąc pod wodą znalazłem piękną błękitną grotę i chciałem żebyś też ją zobaczyła. A zauważyłem że ty nie możesz oddychać pod wodą więc poleciałem po pewną rzecz która ci to umożliwi gdy będziesz ją miała założoną.
Popatrzyła na mnie lekko zdziwiona.
- Zaraz zobaczysz. - mówiac to wyciągnąłem naszyjnik po który poleciałem.


<Safiro? Co ty na to? :3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz