piątek, 21 czerwca 2013

Aura do Drake'a

Spojrzałam z zapytaniem na Drake'a.
- Ja... - zaczęłam mówić - Nie.. - dodałam zrezygnowana.
Samiec spojrzał na mnie zrezygnowanym wzrokiem. Jednak chyba przypomniał sobie,że nic nie pamiętam.. Jedyne co ,to wizje przeszłości.
- O czym myślałeś ? - zapytałam zaciekawiona.
- Właśnie o tym.. - odparł wciąż zamyślony smok.
Westchnęłam tylko cicho. Byłam już całkiem zrezygnowana.. Chciałam na chwil parę zapomnieć o tym.
- Poszybujemy ? - zapytałam z uśmiechem odciągając go od poprzedniego tematu.
Czarny smok skinął głową. Wzbiłam się w powietrze z jedną parą skrzydeł. Drake,również wspiął się w górę po linii powietrznej. Kiedy byliśmy już m.w. w chmurach rozłożyłam skrzydła ,do szybowania i dałam się nieść wiatrowi. Omijaliśmy obłoki i czasami wlatywaliśmy  w kilka.

<Drake ? Wyczerpuję wenę na Perełki xD I większość zapasów na Kenway'a i Stringrid XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz