wtorek, 18 czerwca 2013

Raisa do Ramoth

No pewnie, ja chciałam zapytać się ciebie o to samo ale nie wiedziałam czy się zgodzisz, i może nie uwierzysz, ale mam też coś dla ciebie... - uśmiechnęłam się i pociągnęłam za sobą smoczycę. Leciałyśmy w kierunku Błękitnej Plaży. Wleciałyśmy do jednej z jaskiń.
-Tutaj mieszkam... wiem, to nic w porównaniu do twojego domu...
-Ależ tu jest pięknie! - uśmiechnęła się zachwycona Ramoth i rozglądała się po jaskini pełnej szmaragdów.
-Mam coś dla ciebie... proszę, nie wiem czy ci się spodoba. - podarowałam smoczycy naszyjnik wykonany z jednego z kamieni szlachetnych.

http://www.kuferart.pl/foto-prod/zoom/78401_1_zoom.jpg
-Ale piękny...
-To naszyjnik z kwarcu, podobno chroni przed złymi demonami...
-Dziękuję. - uśmiechnęła się Ramoth.
-Nie, to ja Tobie dziękuję. - również się uśmiechnęłam.

<Ramoth? :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz