środa, 12 czerwca 2013

Od Navarog

Po tylu latach wyszedłem z tej strasznej skrzynki. W końcu mogę dokończyć to co zaczołem ale najpierw muszę nabrać sił i znaleźć sobie Miejsce do wypoczynku. Wmieszałem się w tłum przybierając postać człowieka ale ciągle myślałem o powrocie do mojego środowiska do mojej rasy do smoków... Więc zmieniłem się znów w smoka ,(czuję się dużo lepiej w smoczej postaci) I wyleciałem. Leciałem leciałem aż nie opadłem z sił. Gdy opadłem z sił zacząłem polować. To było dziwne bo gdy byłem w środowisku ludzkim przez ostatnie kilka tygodni widziałem tylko naturalne zwierzęta takie jak Jeleń, sarna czy świnia ale nie spotykałem istot magicznych. Więc się zdziwiłem gdy poczułem intensywniejszą magię i zobaczyłem Gryfa walczącego ze smokiem. Podleciałem i zaczołem pomagać smokowi atakować Gryfa.Gdy pokonaliśmy gryfa ,Smok się zapytał
- Kim jesteś i co robisz na moich terenach?!
- Nazywam się Navarog jeden z najsilniejszych smoków wszech czasów.-Odpowiedziałem- A tak wogule czemu uwarzasz że to są twoje tereny.
-Poniewarz ja Drake odnalazłem te ziemie i założyłem tu stado-Odrzekł
-skoro muwisz że prowadzisz tu stado to chciałbym tu dołączyć!!
I tak przyjęto mnie do Smoków z Księżycowych Gór

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz